PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » Bila salah naik TRAIN !!!!!!!!!

Bila salah naik TRAIN !!!!!!!!!

Written By Pelam Muda on Wednesday, January 13, 2010 | 1/13/2010 11:50:00 PM




pulau rusa mari...

salam semua...ni baru ada msa nk taip dlm blog pelammuda ni..walaupun blog ni bukan la menjadi top dl tenet ni...ttp ada peminat yg setia membace nye...time kasih byk2 dan tahniah kpd pemuda PAS wakaf mempelam kerana masih lagi meneruskan gerak kerja mereka...usah dilayan ckp2 org yg mengatakan pemuda ni 'dok rock chetong'...jdkan kata2 tu sbgai pemangkin utk kite terus maju ke depan...

tajuk kali ni mmg pelik sikit...ye lah...kat trg ni mane ada train...kan???walaupn trg ni negeri yg kaya...ttp perkhidmatan train(atau bahasa melayu nye ialah keteapi) masih tak dok kat negeri kesayangan aku ni...tunggu aku pegang exco dlu...aku akan rancang prkhdmatan train ni kat trg...perjlnn ke setiap daerah...huhuhu

back to the story...ni cite benar yg berlaku...tidak ada yg benar melainkan benar sebenarnye...kat KL mmg ramai yg naik train tiap2 ari...dan aku yakin...tiap2 ari msti ada yg silap naik train...mmg payah la klu org yg biasa naik honda c70 tibe2 kena nik train...mmg kejadian yg selalu berlaku...silap train...nasib baik kwn aku sorg ni reti kembali kpd jalan yg benar...klu tak...dah smpai thailand la agak nye... last2 dia bgtahu aku...sedap duk kat ganu mbeng lagi dr duk kat KL...

moral of the story...balik la ke ganu wahai2 anak2 perantauan...hehehe...sekian...

4 Komen:

  1. setiap org ada cita2 masing.. tak kisahlah duk kat mana pun.. yg penting.. jgn tinggalkan perjuangan.. kat uganda pong leh juang.. togo apatah lagi.. hehe..takleh gurau dok surau..

    ReplyDelete
  2. mende2 je lah

    ReplyDelete

TG Haji Abdul Hadi Awang