PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » Bila Sahabat Menegur...

Bila Sahabat Menegur...

Written By Pelam Muda on Saturday, January 9, 2010 | 1/09/2010 06:26:00 PM

Min Pulau Rusa...

Semenjak dua menjak ni...tangan aku ni suka lak nk menaipkan sesuatu pada blog pelammmuda ni...seblm ni..asyik post gambar n video je...byk lak tu idea yg berdemo dlm kepala otak ni menyatakn bantahan utk keluar ke blog ni...cume kali ni...idea dr surau gong pauh(www.suraualansargp.blogspot.com)...ari jumaat bru ni smpat jugak aku n kwn2 p tolong kengacaukan keadaan dgn mengacau sure di sana...(bahasa melayu spm 9..hehehe)...tibe2 abg amri(nak tahu sapa dia..tunggu!!!) bgtahu aku yg tulisan aku dlm post bertajuk SALAHUDDIN tu tak ikut skima jawapan SPM kertas BM 2...rupanya ada jugak org yg berminat bace posting aku kt sini...

time kasih abg amri...a.k.a ustz a.k.a...mursyidul am...nasihat dr kwn2 mmg sgt membantu mengupgrade kan diri ini...cume aku ni mmg tak suka mengikut skema jawapan kerana nnt cikgu BM aku mst menuduhi aku menirukan diri dlm skema jawapan BM tu...

by the way...tahniah jgk kpd geng2 gertak...yg berjaya mengerahkan pengikut2 nye berdemo di batu buruk dgn baju free...lepas ni kite buat demo lak psl org yg tak laksanakan hukum ALLAH...bru kite ni btl2 syng kat agama kite...demo tu akn diketuai oleh saudara awang sopi...molek doh pakai baju melayu sepasang hitam dgn sokok...

last but not list...time kasih kt abg amri sekali lg krn sudi menjmput kami mengacau sure n membolehkan kami makan n bwk balik skli sure tu...harap Allah s.w.t dpt membalas kebaikan kalian semua(ayat last ni kene ikut format SPM la...hehehe)...
akhir skli...ni gmbr2 kejadian di surau gp tu...ilalliqa'





1 Komen:

  1. pandai jgk ahli jiwa kacau ni kacau sure aee..hee

    ReplyDelete

TG Haji Abdul Hadi Awang