PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » BBQ PEMUDA PAS CAWANGAN PULAU MUSANG.

BBQ PEMUDA PAS CAWANGAN PULAU MUSANG.

Written By Pelam Muda on Saturday, February 26, 2011 | 2/26/2011 08:15:00 PM




25HB. Januari 2011 ( Jumaat )
Ka. Pulau Musang Kuala Terengganu.

Pemuda PAS Cawangan Kg. Pulau Musang, DUN Wakaf Mempelam telah mengadakan program BBQ bertempat di markas PAS Cawangan Pulau Musang,majlis bermula pada jam 9.30 malam.

Hadir diprogram ini Ketua cawangan PAS Kampung Pulau Musang, Tuan Haji Abdul Wahab Tahir dan ahli -ahli Jawatankuasa cawangan.Ketua Penyelaras Pemuda DUN Wakaf Mempelam Saudara Mohd Azrin Aris. Ketua Pemuda Cawangan Pulau Musang Saudara Mohd Nasrul Hadi bin Mohamad.

Tuan Haji Abdul Wahab Tahir menyatakan kesyukuran kepada Allah Taala kerana majlis malam ini berjaya diadakan oleh pemuda PAS cawangan dengan kehadiran ramai pemuda yang lama dan generasi yang baru di kampung ini .Program ini akan mengukuhkan lagi ukhwah sesama kita .Beliau juga menyatakan insyaAllah program yang lebih besar akan diadakan pada masa yang terdekat.

Ketua Penyelaras Pemuda DUN saudara Mohd Azrin Aris pula mengalu-alukan kehadiran pemuda Kampung Pulau Musang kerana pada saat ini juga sedang berlangsung program Jom Heboh di dataran Shah bandar, Kuala Terengganu. tetapi tidak menjadi halangan kepada Pemuda untuk hadir ke program ini.

Semasa Himpunan 10,000 Pemuda Islam Terengganu ( HIMPIT ) baru baru ini di Kg. Batu Enam pemuda PAS cawangan Pulau Musang termasuk antara yang ramai menghantar peserta konvoi motosikal.

Pada Mac ini sekali lagi Perhimpuan PGU ( PAS Ganti UMNO ) akan diadakan di Besut , Terengganu. Pemuda Pemuda dari DUN Wakaf Mempelam akan sekali lagi berkonvoi kesana.
Beliau berharap Pemuda cawangan dapat terus meperkemaskini jentera Pemuda peringkat cawangan dan semoga Allah Taala memberi keistiqamahan dengan perjuangan menegakkan agama Allah Taala ini.

Video

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang