PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » MAJLIS PELANCARAN JENTERA PILIHANRAYA DEWAN PEMUDA PAS KUALA TERENGGANU ( DPPKT)

MAJLIS PELANCARAN JENTERA PILIHANRAYA DEWAN PEMUDA PAS KUALA TERENGGANU ( DPPKT)

Written By Pelam Muda on Monday, May 9, 2011 | 5/09/2011 01:18:00 AM

Kuala Terengganu.

Dewan Pemuda PAS Kawasan Kuala Terengganu ( DPPKT ) telah melancar Jentera Piliharaya Ke Tiga Belas ( 13 )pada 25hb. April 2011 baru - baru ini. Majlis Pelancaran telah disempurnakan oleh YDP. PAS Kawasan Kuala Terengganu iaitu Tuan Haji Mohd Abdul Wahid Haji Endut yang juga ahli Parlimen Kuala Terengganu ).
dan Tema pelancaran " Murnikan Perjuangan maknakan Kemenangan "

Selesai menyampai ucapan, YB. diiringi oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Kuala Terengganu iaitu Ustaz Ahmad Kamal bin Ali telah menyampaikan Dana dan penyerahan bendera parti kepada setiap Penyelaras Pemuda DUN bagi kelansungan aktiviti dan gerakerja pilihanraya.

Kemuncak majlis pelancaran apabila semua Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Kawasan Kuala Terengganu, Ahli Jawatankuasa Penyelaras Pemuda dari DUN Ladang, DUN Bandar, Dun Batu Buruk dan DUN Wakaf Mempelam dan semua para petugas pilihanraya Pemuda bangun berdiri tegak bersama mengemakan suara ikrar perjuangan jihad Pemuda DPPKT yang di ketuai oleh Ustaz Mohd Nafizol dengan disaksi oleh YB. Haji Abdul Wahid dan Saf pimpinan Pemuda di dalam Dewan MTPKKT pada malam tersebut ikrar di akhiri dengan sahutan agung Allahu Akhbar !!!




Video Ucapan dan Majlis Perasmian Pelancaran Jentera Pilihanraya DPPKT.

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang