PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » YB Hj. Mohd Abdul Wahid Endut masih YDP Kuala Terengganu..

YB Hj. Mohd Abdul Wahid Endut masih YDP Kuala Terengganu..

Written By Azrin Aris on Saturday, April 16, 2011 | 4/16/2011 12:49:00 PM

Kuala Terengganu 16 April 2011 : YB Hj. Mohd Abdul Wahid Endut masih mengekalkan jawatan sebagai Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Terengganu dalam pemilihan pada mesyuarat agung Pas kawasan yang berlangsung siang tadi. Pemilihan dilakukan berdasarkan syura setelah dipersetujui oleh majoriti perwakilan.

Sebelum itu, kira-kira 200 lebih perwakilan telah mengambil bahagian dalam proses pengundian untuk memilih Pengerusi tetap, Timb. pengerusi tetap, 20 orang jawatankuasa Pas kawasan dan 2 orang pemeriksa kira-kira. Walaupun diperingkat awal mesyuarat suasana agak panas, ianya dapat diselesaikan secara berhemah oleh YB Hj. Mohd Abdul Wahid Endut atas persetujuan dan sokongan majoriti perwakilan. Berikut adalah senarai jawatankuasa pas kawasan Kuala Terengganu berdasarkan perlantikan yang telah dipersetujui secara syura oleh jawatankuasa yang baru dipilih.

Pengerusi Tetap : Sdr. Ibrahim Awang
Timb. Pengerusi Tetap : Sdr. Wan Mohd Danim
YDP : YB. Hj Mohd Abdul Wahid Endut
Timb. YDP : Dato' Tengku Hassan Tg. Omar
Naib YDP : Ust. Ariffin Deraman
Setiausaha : Ust. Wan Sukairi Wan Abdullah
Bendahari : Hj. Zainuddin Abu Bakar
Ketua Penerangan : Ust. Azmi Md. Yassin

Selain itu, di antara beberapa ajk lain yang turut terpilih ke dalam jawatankuasa adalah Ust. Aidil Adha Tahir, Hjh. Radziah, Ust. Wan Mohd Faizul dan Ust. Mohd Soud Said.

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang