PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » YB. Abdul Wahid menziarahi bekas anak murid ayahnya yang uzur

YB. Abdul Wahid menziarahi bekas anak murid ayahnya yang uzur

Written By Pelam Muda on Saturday, April 2, 2011 | 4/02/2011 06:02:00 AM

Kuala Terengganu. 2hb. April 2011.
YB. Tuan Haji Mohd Abdul Wahid Endut telah menziarahi dua pesakit di kawasan parlimen Kuala Terengganu. Salah seorang pesakit berkenaan ialah encik Abdul Rahman Ahmad berusia 57 tahun yang tinggal di kampung Durian Burung.

Menurut anak beliau saudara Amri Abdul Rahman bapanya mengalami masalah jantung, kegagalan fungsi buah pinggang dan hati dan baru sahaja keluar hospital setelah mendapat rawatan selama seminggu.Turut menyertai ziarah tersebut ialah Tuan Haji Mansor bin Musa Ketua Cawangan, ustaz Solahuddin Muhamad AJK MTD dan beberapa AJK Pemuda cawangan Durian Burung.





YB. Abdul Wahid juga sempat mengziarahi seorang lagi pesakit iaitu tuan Haji Mohd Noor bin Ismail, 77 tahun yang tinggal di kampung Bukit Kubang Jambu. Beliau yang keuzuran amat gembira dengan kehadiran YB. Abdul Wahid dan telah menceritakan Ayah YB. Abdul Wahid iaitu ustaz Haji Endut adalah ustaz beliau semasa belajar di sekolah Arab Ladang pada tahun 6oan dahulu. Beliau telah menunjukan album kenangan semasa bersama Ayah YB.




Tuan Haji Mohd Noor menunjukkan foto kenangan ketika menjadi murid kepada ayah YB. Wahid.

From : Az Zakirin

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang