PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » TAKZIAH IBU AJK PENYELARAS PEMUDA DUN MENINGGAL DUNIA

TAKZIAH IBU AJK PENYELARAS PEMUDA DUN MENINGGAL DUNIA

Written By Pelam Muda on Sunday, March 6, 2011 | 3/06/2011 10:27:00 PM


Kg. Kubang Parit, Kuala Terengganu.
7hb. Mac 2011.

Ibu kepada, Saudara Anang bin Yatim, Hindun binti Muda 70 tahun telah meninggal dunia pada malam semalam . Menurut anak Allayarhamah saudara Anang bin Yatim yang juga Ahli Jawatankuasa Penyelaras Pemuda DUN Wakaf Mempelam dan selaku Ketua Pemuda PAS cawangan di kampung ini, ibunya menghembus nafas yang terakhir pada jam lebih kurang 12.45 malam semalam.

Allahyarhamah yang keuzuran sebelum ini dan berusia lanjut telah meninggalkan suami iaitu Yatim Salleh dan dua belas anaknya.

Jenazah selamat disolatkan pada jam 10.30 pagi tadi dan selamat di kebumikan di tanah perkuburan Islam Kg. Durian Burung.

Saudara Anang mengucapkan terimakasih kepada semua yang hadir ziarahi ibunya termasuk beberapa pimpinan pemuda DUN iaitu Saudara Mohd Azrin Aris Ketua Penyelaras Pemuda, Saudara Mat Lani Ahmad AJK, Saudara Mohd Saufi Ajk.

Jawatankuasa Penyelaras Pemuda juga mengucapkan takziah kepada saudara Anang bin Yatim dan keluarga beliau, tabah dalam menghadapi ujian Allah serta redha dengan ketentuan dan kehendak Allah SWT. " Semoga Allahyarhamah diampuni segala dosa dan mendapat Rahmat dari Allah SWT. " Al Fatihah

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang