PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » Perkhemahan Remaja 2009 ( PEKA '09)

Perkhemahan Remaja 2009 ( PEKA '09)

Written By Pelam Muda on Sunday, August 16, 2009 | 8/16/2009 07:40:00 AM

Photobucket

Baru- baru ini Penyelaras Pemuda Dun Wakaf Mempelam (PPDWM) telah berjaya melakar satu lagi sejarah baru buat penduduk kampung di Dun Wakaf Mempelam, iaitu menganjurkan Perkhemahan Remaja Islam ke 5. Program tersebut diadakan bersempena program cuti sekolah baru-baru ini telah berjaya menarik minat ramai remaja-remaja di sekitar Dun. Program perkhemahan tersebut yang lebih dikenali dengan PEKA berlansung selama 3 hari 2 malam di Perkhemahan Taman Pertanian, Sekayu. Rata-rata peserta yang mengikuti program tersebut memberi respon yang cukup positif untuk program lanjutan PEKA pada masa yang akan datang.

Sebelum itu, Ketua Pemuda DUN W.Mmpelam, Saudara Yusuf Embong yang ditemui ketika majlis jamuan PEKA pada malam Selasa yang lepas menyatakan ucapan tahniah dan penghargaan terima kasih kepada pemuda-pemuda Dun di atas kesungguhan kerja yang telah ditunjukakan oleh pemuda-pemuda sebelum dan semasa program berjalan.

Untuk akhirnya, saya selaku editor pada kali ini ingin mengimbas kembali kata-kata Yang Berhormat Mohd Abdul Wahid Endut semasa majlis penutup PEKA 09, beliau cukup optimis dengan penganjuran PEKA kali ini akan membuka mata masyarakat sekitar Kawasan Kuala Terengganu untuk lebih yakin dengan pembawakan Pas terutama daripada pihak pemuda yang lebih berkesan dalam menangani masalah-masalah remaja yang semakin hari semakin menjadi-jadi.

3 Komen:

  1. bagus, bagus, padat sangat, wat dlm bentuk fakta jer

    ReplyDelete
  2. knp pic lain xda?????

    ReplyDelete
  3. pict2 len mne??

    ReplyDelete

TG Haji Abdul Hadi Awang