PENYELARAS PEMUDA DUN WAKAF MEMPELAM

PANJI PERJUANGAN UMMAH
Home » » Sample surat resign

Sample surat resign

Written By Pelam Muda on Wednesday, October 21, 2009 | 10/21/2009 09:04:00 PM

Kepada yang memerlukan, boleh amik tanpa belas kasihan...


Handsome Bin Awang.
Kg. Pulau Rusa,
20050 Kuala Terengganu.
(Ada line sape ke hujung disini)
YSF Enterprise
Lot 1751 Jalan Kamaruddin Mape,
20400 Kuala Terengganu.

Tuan, 22 OKTOBER 2009

PERLETAKAN JAWATAN
( Ada underline bagi tajuk diatas)
Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Saya Handsome Bin Awang bertugas sebagai Jurutera Perisian ingin memaklumkan kepada pihak tuan tentang perletakan jawatan saya bermula 1 November 2009.
3. Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak YSF Enterprise kerana telah banyak memberi tunjuk ajar dan kepercayaan kepada saya selama saya berkhidmat disini.
4. Sehubungan dengan itu, saya berharap pihak tuan dapat memberi sepenuh kerjasama dan ianya di dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

(Tandatangan Handsome disini)
………………………………………………………
( HANDSOME BIN AWANG )
Jurutera Perisian
YSF Enterprise

0 Komen:

Post a Comment

TG Haji Abdul Hadi Awang